Mala promjena za veliki napredak

Ured u oblaku omogućuje pristup dokumentima i alatima na bilo kojem uređaju s internetom, olakšavajući timski rad, povećavajući produktivnost i smanjujući potrebu za lokalnom pohranom podataka.

Ured u oblaku

Poslovanje u oblaku donosi brojne prednosti poput fleksibilnosti, sigurnosti i jednostavnog pristupa važnim dokumentima i datotekama. 

Uz cloud usluge tj. usluge u oblaku, možete pristupiti svom poslovanju s bilo kojeg mjesta i uređaja, a vaši će podaci biti sigurno pohranjeni i sinkronizirani.

Prednosti cloud tehnologije za vašu produktivnost i rast.

Usluga Ured u oblaku vam nudi:

 

Pohranjujte i pristupajte dokumentima bilo gdje i bilo kada

Brza i sigurna razmjena podataka između zaposlenika i suradnika

Jednostavno skaliranje resursa u oblaku prema potrebama vašeg poslovanja

Automatizirajte svoje poslovne procese i uštedite vrijeme i novac

Veća sigurnost i zaštita podataka – čuvajte svoje podatke sigurnijima nego ikad prije

Ured u oblaku
Ured u oblaku

Prednosti cloud tehnologije za vašu produktivnost i rast.

Usluga Ured u oblaku vam nudi:

 

Pohranjujte i pristupajte dokumentima bilo gdje i bilo kada

Brza i sigurna razmjena podataka između zaposlenika i suradnika

Jednostavno skaliranje resursa u oblaku prema potrebama vašeg poslovanja

Automatizirajte svoje poslovne procese i uštedite vrijeme i novac

Veća sigurnost i zaštita podataka – čuvajte svoje podatke sigurnijima nego ikad prije

Odaberite savršeni paket usluga za svakog člana vašeg tima i prilagodite ga njihovim individualnim potrebama i zahtjevima poslovanja.

Microsoft 365 Business Basic

 

Najbolje za tvrtke kojima je potrebna svakodnevna komunikacija s timom i prostor za pohranu podataka u oblaku.

 

Outlook

Word, Excel, PowerPoint, OneNote
*web-verzije

SharePoint

Exchange

Teams

 

6,72 EUR/mj – (50,63 kn)
5,60 EUR/godišnje – (42,19 kn)**

Microsoft 365 Business Standard

 

Najbolje za tvrtke kojima su potrebne Office aplikacije na svim uređajima te poslovna e-pošta, pohrana datoteka u oblaku, internetski sastanci i čavrljanje.

 

Outlook

Word, Excel, PowerPoint, OneNote

SharePoint

Exchange

Teams

 

6,72 EUR/mj – (50,63 kn)
5,60 EUR/godišnje – (42,19 kn)**

*U paketu Microsoft 365 Business basic uključene su web-verzije aplikacija sustava Office za web i mobilne uređaje. Verzije aplikacija za instalaciju na računala obuhvaćene su samo u paketu Microsoft 365 Business Standard.

**Cijena uz godišnju ugovornu obvezu.

Izaberite Microsoft 365 paket koji vam odgovara bez dugotrajnih ugovora. Samo platite mjesečno, a deaktivirajte uslugu kad vam više ne treba. Jednostavno, brzo i bez stresa!

Uz aktiviranih 10 licenci bilo kojeg Microsoft 365 paketa, poklanjamo sustav Računi u oblaku

Opis aplikacija u Microsoft 365 paketima:

Outlook, Exchange
    • Koristite svoju domenu za slanje i primanje e-pošte s privitkom do 150 MB i poštanskim sandučić do 50 GB po korisniku, preko mobilnog uređaja ili računala
    • Upravljajte kalendarom, zakazujte sastanke, ažurirajte informacije s timom, suradnicima i klijetima
    • Postavite nove korisničke adrese e-pošte, vratite izbrisane račune, stvorite prilagođene skripte i još mnogo toga, gdje god se nalazili
    • Zaštitite e-poštu od neželjene pošte, zlonamjernih programa i poznatih prijetnji uz Exchange Online Protection
    • Pomoću sigurnosnih grupa i prilagođenih dozvola kontrolirajte tko će i kada imati pristup vašim poslovnim informacijama
Word, Excel, PowerPoint, OneNote
    • Uvijek ažurne verzije aplikacija Word, Excel, PowerPoint i OneNote za iOS i uređaje sa sustavom Android, instalirajte na do pet mobilnih uređaja i pet tableta 
    • Koristite aplikacija za stvaranje poslovnih dokumenata s bilo kojeg uređaja
    • Pozovite tim i u stvarnom vremenu zajedno izrađujte dokumente
OneDrive
    • Koristite 1 TB prostora za pohranu i zajedničko korištenje datoteka
    • Radite s timom istodobno na dokumentu, spremite promjene i opet koristite s bilo kojeg uređaja
    • Zaštite sve svoje dokumente i dijelite ih s drugima uz zaštićenu lozinku
    • Pristup i sinkronizacija datoteka na PC-ju ili Macu i mobilnim uređajima
Teams
    • Surađujte s timom, suradnicima i klijentima bez ugrožavanja privatnosti i sigurnosti
    • Dijelite poruke, održavajte sastanke i videopozive s do 250 osoba odjednom, dok ste u pokretu
    • Stvarajte timska web-mjesta da biste pomoću sustava SharePoint razmjenjivali informacije, sadržaj i datoteke putem intraneta

Informel d.o.o.
Zagreb, Trg kralja Petra Krešimira IV 2
HR86917071179

+385 1 5810 109

 

info@informel.hr